Édes kis hazugságok: teszten a valaha készült legeRősebb VW Golf
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
A limitált szériás német kompakt teljesítménye nem kevéssel haladja meg a 300 lóerőt.
Igen komoly teljesítménnyel és hatalmas csomagtartóval csábít vásárlásra a Volkswagen újdonsága.
Az összkerék-hajtású csúcsmodell motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.
Amit jelenleg még Golf R-nek hívunk, az a jövőben már ID.3 GTX néven támadhat.
Az opcionális csomag megrendelését követően a Golf R minden korábbinál nagyobb tempóval száguldhat.
Friss fotók érkeztek a wolfsburgi gyártó egyik legizgalmasabb idei újdonságáról.
Az újdonság kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A német gyártó kompakt modellje alig fogy az USA-ban, így a piaci kivezetése mellett döntöttek.
Éjszaka vitték ki az Autobahnra, ahol 263 km/h-s tempóval tudott közlekedni.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.