Édes kis hazugságok: teszten a valaha készült legeRősebb VW Golf
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
A limitált szériás német kompakt teljesítménye nem kevéssel haladja meg a 300 lóerőt.
A Volkswagen néhány héten belül egy újabb izgalmas változatot fog leleplezni népszerű kompakt modelljéből.
Ki mondta, hogy egy nagy csomagtartós praktikus kompakt ne lehetne szupersportos viselkedésű?
Igen komoly teljesítménnyel és hatalmas csomagtartóval csábít vásárlásra a Volkswagen újdonsága.
Az összkerék-hajtású csúcsmodell motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Amit jelenleg még Golf R-nek hívunk, az a jövőben már ID.3 GTX néven támadhat.
Az opcionális csomag megrendelését követően a Golf R minden korábbinál nagyobb tempóval száguldhat.
Friss fotók érkeztek a wolfsburgi gyártó egyik legizgalmasabb idei újdonságáról.
Az újdonság kevesebb mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A német gyártó kompakt modellje alig fogy az USA-ban, így a piaci kivezetése mellett döntöttek.
Éjszaka vitték ki az Autobahnra, ahol 263 km/h-s tempóval tudott közlekedni.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A BMW és az Audi hasonló kompaktjainak teljes értékű kihívója lett a wolfsburgiak újdonsága.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.
Az izgalmasnak ígérkező sportmodellek végső tesztelése a németországi Nürburgringen zajlik.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.